27 mar 2023

Lhotse – polska marka, która produkuje z pasją

Lhotse – polska marka, która produkuje z pasją

Każdy z nas doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że górskie wyprawy poza niepodważalną wartością wypoczynkową niosą również szereg inspiracji. Gdy dla jednych będzie to rozwój pasji wędrowcy i opisywanie wypraw czy fotografia przyrodnicza, drudzy przeniosą swoją fascynację na rozwój różnorakich projektów zarówno tych mniej, jak i bardziej biznesowych.

 

Tak właśnie stało się na początku lat 90-tych w przypadku znanej polskiej wytwórni sprzętu wspinaczkowego i outdoorowego, marki Lhotse. Założona w 1991 roku przez Janusza Nabrdalika firma narodziła się z górskiej pasji, a sama nazwa marki nawiązuje do I Śląskiej Wyprawy na południową ścianę Lhotse, która odbyła się w roku 1985.

Produkty Lhotse na przestrzeni blisko 30 lat działalności marki stały się znane na całym świecie. Produkowany w Zagłębiu Dąbrowskim sprzęt, bardzo szybko zaczął cieszyć się uznaniem środowiska wspinaczkowego w Polsce, ale również poza granicami kraju. Asortyment Lhotse znalazł swoich użytkowników w całej Europie, ale również poza jej granicami, np. w Stanach Zjednoczonych czy Kanadzie.

W 2020 roku po krótkiej przerwie w działalności legendarna marka powróciła na rynek. Oprócz powrotu do tradycji i produkowania sprawdzonego przez tysiące miłośników wspinaczki i turystyki górskiej asortymentu, przyszedł również powiew świeżości związanej z ekspansją brandu na nowe rynki. Lhotse stało się również marką nastawioną na promocję aktywnego i zdrowego trybu życia nie tylko dla górskich indywidualistów, ale również dla turystów, którzy na wyprawy górskie wyruszają całymi rodzinami. Stąd w gamie produktów marki można znaleźć coraz większą ilość produktów z serii „Lhotse Junior”.

Marka z sukcesami rozwija swoją sieć sprzedaży, a produkty Lhotse można znaleźć niemal w każdym zakątku Polski, zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i internetowej. Lhotse w dbałości o swoich klientów produkuje asortyment z najlepszych dostępnych na rynku materiałów pochodzenia europejskiego. Marka sukcesywnie poszerza swoją ofertę wprowadzając nowe produkty, które zaspokajają rosnące oczekiwania klientów.

Lhotse z powodzeniem rozwinęło nowe gałęzie produkcyjne i usługowe. Wśród wielu ciekawych kierunków wyróżnić należy produkowanie pasów do biegania z psem, które stały się hitem sprzedażowym wśród osób rozwijających swoje pasje w towarzystwie ukochanych czworonogów. W asortymencie marki pojawiają się również nowe produkty dla biegaczy, jak i dla podróżników, którzy realizują swoje wyprawy nie tylko w obszary górskie.

Dla Lhotse ważne są również kwestie ekologiczne, stąd marka rozwija regularnie swoją ofertę związaną z usługami serwisowymi sprzętu wspinaczkowego oraz outdoorowego, w myśli idei „Nie wyrzucaj! Naprawiaj!”.

W bieżący rok marka wkracza z powiewem wiosennej świeżości, przedstawiając swoim odbiorcom odnowione logo marki. Mimo wprowadzonych zmian graficznych logo doskonale wpisuje się w wieloletnią i bogatą historię Lhotse, jak również w klimat wertykalnych przygód.

Lhotse pojawia się dziś na łamach Tatromaniaka, nie tylko, by zapoznać Was z historią i asortymentem marki, ale również zaproponować Czytelnikom specjalne warunki zakupowe. Dla każdego Tatromaniaka, przy zakupie produktów na www.lhotse.pl z kuponem TATROMANIAK15 marka oferuje 15% zniżki na cały asortyment!

Lhotse produkuje dla Was!

Tagi: Lhotse sprzęt turystyka wspinaczka


Powiązane artykuły